Sider

torsdag 9. juni 2016

Dag 14

Det har tatt meg 24 timer å rendre 3 sek  av animasjonen, tilsvarer 50 frames. Jeg setter 100 ny frames til render, estimert tid 12 timer, noe jeg finner rart.. skulle ta 48 timer iflg første render. Mens programmt  jobber er jeg tilbake i revit hvor jeg har tegnet site på nytt. Før jeg starte skalerte jeg kartet på nytt og fant true north. Jeg oppdager at jeg har brukt feil høyder og må gjøre alt en gang til. Denne gangen sjekker jeg i 3D view at det stemmer før jeg fortsetter.

Når  jeg tegner inn vannkanten i 0 kommer vannet  på nivå med gulvet noe jeg ikke ønsker. Grunn etg.  skal ligge nå nivå 1 som skal være satt til 0 og vannkanten skal ligge på 0 i terrenget.





 Jeg bruker hele dagen på dette, ender opp med å slette vannet. Tror jeg har fått ordnet slik at levels er riktig og vil fortsette hvor jeg slapp i morgen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar