Sider

lørdag 11. juni 2016

Dag 15

Det lønner seg å stole på magefølelsen, render feilet. Jeg har glemt å sette viewport til walktrough animasjon, jeg har rendet ett og samme bildet 100 ganger :)
Jeg bestermmer jeg for å korte ned antall frames i animasjonen. Jeg finner framen jeg avsluttet med i første animasjonsbiten og korter ned fra den og setter 100 nye frames til render.. Jeg må legge til at jeg inni mellom  har forsøkt å rendre med iRay, da kræsjet programmet to ganger slik at jeg er tilbake i mental ray som ser ut til å fungere mye bedre, men tar lengre tid. For å få dette til å gå opp med tiden jeg har til rådighet  må jeg korte ned tiden.  Det funger fint med de to ferdige animasjonen som jeg setter sammen med movie maker. Siste  frames av animasjonen rendrer i skrivende stund.


Jeg tar en test render av bygget og finner ut at jeg trenger en stige fra terrassen.


Denne tegner  jeg i Inventor. Bruker lang tid på å få assemblyen fully constrained, dagen flyr.  Til slutt finner jeg alle og kan endelig  exportere assemblyen .








Jeg bruker bildene jeg har tatt som mal for badeanlegget som jeg legger til i scene.





3 uker er gått, jeg har 5 dager å avslutte oppgaven på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar