Sider

onsdag 1. juni 2016

Dag 8

I dag har jeg tegnet et par nye resepsjonsforslag:




Ikke fornøyd,. Jeg jobber videre med mitt første forslag og ser meg fornøyd med denne  løsningen..


Fortsetter med toposurface. Jeg finner kart over Stavanger hos norgeskart.no, jeg zoomer meg inn og tar et bilde av kartet med jing`s som jeg lagrer

Godalen - Stavanager



Kart importers Revit og skaleres

Koordinater tegnes - Toposurfaces points

Subregion:Materiell, gress og sand på havets bunn
Vann objekt - massing

























Vet ikke helt om jeg er  fornøyd med restultat. Enten jobber jeg videre med dette i morgen eller så  jeg glemmer at jeg har laget det og gjør noe annet..



Jeg sender mail til Tylø for å  finne ut hvordan ventilasjon for  Mega EH150 ovnen skal være. Dersom dette ikke blir riktig utført kan det føre til damp dannelse i sauna. Jeg finner ingen beskrivelse om hvordan dette bør gjøres, så jeg håper Tylø gir meg svar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar